събота, 18 януари 2014 г.

Asahi Super Dry – три за късмет



Вече за трети път споменавам, че съм пил три японски бири. Asahi е третата която опитах, но с нея имам още две исторически тройки.  Втората тройка с нея идва от факта, че съм я пил точно три пъти, а третата идва от това, че съм я пил от три различни държави.

Когато Ицето се върна от Китай, освен REEB ми донесе и едно Asahi в кен. По същия начин, когато Григор се върна от Малайзия, освен Tiger ми донесе и той едно Asahi в кен. Явно са тази бира, тройките нямат край, но тъй като са все хубави, значи ми носи късмет.
Трябва да спомена, че съм пил бирата от два различни производителят. В първият вариант, бутилката от мола идваше от Чехия. Бирата се бутилира там по лиценз. Във вторият и третият вариант, бирата си бе оригинална от Япония, а с това и всичките и качества бяха различни.

При бутилката вкусът и мирисът бяха доста по-леки и безлични, докато противно на очакването от кенчето мирисът бе леко метален, но с ясно доловими хмелни нотки. Вкусът при кенчето бе горчив и по-плътен. И при чешката и при японската версия, пяната е трайна на дебел слой, а цветът светло златист. 

Бирата е пивка, не блести, но понякога не е нужно да блестиш за да си добър. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар