неделя, 5 януари 2014 г.

Brunehaut Abbaye de Saint-Martin Brune – наздраве за Св. Унуфри



St. Martinruin Bruin наздраве за Св. Унуфри
Нова година вече е в разгара си, минаха първите работни дни. Ако към края на годината сме изпълнени с радост защото най-накрая годината съвршва, то вече започнахме с колебанията и терзанията какво ни очаква през 2014 г.  Било година на Синия Дървен кон, асцендента на Уран влизъл в черният спътник на Плутон и т.н, какво ли вече не ни казаха, но никой, никъде не ни каза пийте бира и врявайте. Аз ви казвам точно това. Вярвайте, че добрата бира носи добро със себе си.
Вчера имах имен ден, понеже за сега няма манастир който да прави бира Св. Унуфри се задоволих с това да пия тази манастирска бира. За жалост имах само една от тази и гостите ми се задоволиха с употребата на домашна ракия и вина, но надявам се не съм се изложил. Благодаря на онези които ме уважиха. 

Мирисът е леко кисел, а пяната е нетрайна и на доста тънък слой. Цветът е тъмен, наситен кехлибарено – карамелен. В началото на глътката, вкусът е остър и сладък, като се усещат нотки на карам л и кафе. Финалът на глъдката е горчив, карамелен и тежък. Бирата е със средна плътност на тялото.
Пивото ми допадна, но като цяло не е сред най-добрите. Липсата на пяна не ми допадна, а като цяло на вкусът му липсваше отявлена идентичност, която обикновенно очарова в манастирските бири.  Въреки това, бирата бе достатъчно добра за да уважа Св. Унуфри.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар