събота, 11 януари 2014 г.

Forester Premium Lager – лоша снимка, добра бира



Скок подскок и стигнах до Австралия. За тези които не са ходили до там, прекият път минава през  Боровец. Сигурно вече ме мислите за луд, но аз така стигнах до тази бира. Добрият шеф винаги глези подчинените си, нашият примерно веднъж годишно ни води са ски уикенд. Няма да споменавам името му, защото всички ще искате да работите за него. Използвам блога да му благодаря, въпреки че той не чете блогът ми, дори не съм съвсем сигурен, че знае за хобито ми. 

Миналата година бяхме в Боровец и отседнахме в едно латино заведение. Има  латино кухня, но стана по европейско напоследък, казва се Mamacita’s. Не на всички им харесва, но там работи един приятел, музикант, свири на китара и с групата му свирят всяка година ски сезона. Кирил ако четеш това, сори тази година няма да се видим, но ще си пишем.  Ако си падате по рока, латино храна и разбира се бирата вашето място извън ски пистата е точно тук. 

Но нека да си дойдем на думата. Отивайки за ски уикенда бях подготвен. Първо се заклех никакви ски и тази година, второ взех си банският и отпраших за Боровец. По пътя едни униформени решиха да ме сурвакат, та още преди да стигна, вече бях пуснат по пързалката с едни 50 лв. Добрата новина извън БТВ се наричаше Forester Premium Lager. С влизането видях Кирил поздравих ме се, и той още от вратата ми се похвлаи, че имат нова бира в менюто. Оазаха се две, една австралийска и една от САЩ (скоро ще ви пиша за нея). 
 
Цветът на Forester е тъмно златист. Пяната е бяла, трайна и на дебел слой, но с големи балончета. Мирисът е приятен, леко сладък. Вкусът е лек и кисел в началото. Вкусът постепено става горчив и сладк, като финалът е приятно горчив. Бирата определено е пивка и при онези 40 градуса жега в Австралия съм сигурен че е идеална копмания. 

Както отно виждате снимката ми е брутално зле, но добре че поне бирата става.

 
От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар