събота, 4 януари 2014 г.

Николай Дочев Crhistmas Honey Ale – определено ми хареса


Коледна отимина, но спомените остават. То подаръци, то похарчени пари, то радост и усмивки, въобще идилия без край.  Макар и след Коледа, Ники ми прати коледна бира. Само като ми спомена за мед, ванилия и канела, нещо в мене трепна и лигите сами си потекоха.


По негови думи, бирата е по скоро ликьорен тип и аз нямаше как да не се съглася. Рядко има бири, които да са толкова приятни, че дори жените да им се мятат като луди. Специално моята много я хареса. Незнам за какво са им на жените Baileys и Sheridan’s, когато могат да пият подбни бири. 

Цветът на тази бира е тъмен, непрогледен, тончно като Book пивото на Ники. Пяната макар и на тънък слой е кремообразна и карамелено кафява. Мирисът е много прииятен, с отчеливо различими мед и канела. В началото на глъдката, бирата влиза леко, но вкусът бързо става тежък и пълтен. Вкусът е сладък, меден, с усещане за шоколад и ванилия.

Определон харесах бирата, като до сега съм пил една подобна полска бира, но дори тя не ми напомни за шоколад . Впрочем скоро трябва да ви пиша и за това полско питие. 

О мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар