неделя, 19 януари 2014 г.

Carib Lager – Тринидат и Тобаго, с една бира по-близо до там



Пръвия път когато бях в Атина на няколко пъти съзирах в менюто тази бира. Приятелите ми я определиха като  Corona Extra и при положени, че имаше доста изкушения по баровете, аз я пренебрегвах.  Дори вторият път когато бях в Атина не си я купих и си казвах ще има и трети път. 

Трети път все пак имаше и този път бях на о. Тасос. Там предложенията от бира, бяха доста скромни, но имаше и няколко наистина добри попадения. Първото и най-голямо бе наливна чешка бира Primator – в тъмен и светъл вариант. Второтое попадение бе дело на  Carib Lager, третото проста з ада отбележа факта, бе присъствието на Каменица светло, хората я били харесвали, предполагам заради  доста големият брой български работници там.
Преди да я купя, незнаех, че бирата идва от Тринидат и Тобаго, мислех че е мексиканска и много се чудех дали да я купя. Обичам разнообразието, но понякога изпадам в периоди, в които не купувам нещо само за бройката.  Радвам се че си я взех, тъй като сега тя е една от най-екзотичните в колекцията ми изпити бири. 

Бирата се води европейски светъл лагер, като цветът и пяната бяха точно такива. Светъл златист и бистър цвят, и бяла пяна, но доста нетрайна. Бирата има лек сладък мирис. Вкусът в началото е доста газиран и горчив, но в последствие става по-мек и леко сладък.  Финалът е малко воднист. 

Бирата е свежа и при 38 градуса в Тасос ставаше идеален спътник. Като се имаше в предвид че съм на топъл остров, с хубава вода, отпивайки бирата и затваряйки очи, бях с една иде по-близо до Карибите. 

Едно допълнение, не съм я снимал на плажа и снимката е на бирата, която си донесох удома. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар