четвъртък, 2 януари 2014 г.

La Rulles Triple – Честита Нова Година!!!



Здравейте и ЧНГ на всички ни. Дано новата 2014 ни донесе много радост и щастие, купища усмивки и сбъднати мечти. Макар и тривиални, пожеланията ми са искрени.

Дълго се чудех, коя да бъде бирата която ще консумирам на нова година и при избор от близо 30 бири сеспрях на една от отлежалите. Миналата Коледа през 2012 г получих три уникални бири на La Rulles подарък от приятелката ми.  Да ми е жива и здрава, това е един от най-хубавите ми подаръци до момента. 

Не съм сигурен колко разчетох правилно етикета, но бирата е бутили рана на 13.5.2012 г. и заедно с отлежаването до 31.12.2013г.  може да придобиете представа за колко отлежала бира говорим. Нямах друг избор и избрах La Rulles Triple за  новогодишната нощ.

Нещото което ме грабна с отварянето на капачката бе мирисът. Усещането за прясна бира, все едно е правена преди месец. Дълбок, плътен мирис на бирена мая и лек аромат на плодове. Цветът на бирата е тъмно златист, като на старо птъмняло злато. Пяната е трайна, на тънък слой от много финни кремави балончета. В началото глъдката е лека, като след това постепенно вкусът се засилва, става горчив, тежък и тръпчив.В края се усещат плодови нотки, някой казват че е портокал или друг цитрус, аз не съм толкова развит в това отношение и немога да преценя на какъв плод ми наподобява. 

Истината е, че от всичките Triple бири, тази има можеби комплексно най-добрите мирис и балансиран вкус.  Благодаря на Kanaal за вноса от 2012 г.


От мен наздраве и до следавщия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар