неделя, 12 януари 2014 г.

Cobra – спокойно, не е отровна



Преди две години, визирам 2012 г= – се проведе първият RTM + BEER FESTIVAL. Тогава не помня от кой научих за него, но помня че центъра на събитието се тиражираше появата на Бял Щърк. Аз бях новодомец и в първият ден на фестивала имах гости. Чудех се с какво да ги впечатля  и отговора си додйе сам. 

Празника протече под лек дъжд и вятър, и до колкото  помня мина добре. Моето присъствие се сведе до две посещения от 15 мин. Първото бе преди да е започнал. Щанда на Роджи Милър вече беше отворен и аз започнах с въпроса „Къде е българската бира”. Краткия оговор на една мила дама беше „Идва, но ще се забави искате ли нещо друго”. Дълго време се чудех какво да правя, ако не дойдеше бирата оставах без гвоздея на вечерта и за това се загледах в Cobra. Не я бях опитвал, незнаех какво да очаквам, но реших че като добър домакин трябва да имам резервен вариянт. Купих 10 бройки, а след час се върнах да взема 10 бройки Бял Щърк.

После се замислих как Провидението се намеси  в историята. Всеки знае, че Щъркела и Змията са врагове, а аз взех и от двете. Чудех се кое ли ще се хареса повече. Е без да ви тормозя, Щъркела спечели, но пък и Cobra-та си показа светлата страна.   

Бирата има много трайна и гъста бяла пяна,. Цветът е светъл и златист. Мирисът е лек и кисел. Бирата е горчива, лека и разбирасе пивка. Не биха казъл че е нещо невероятно, но все пак това е светла бира. 

За финал, пил съм я няколко пъти, в повечето от тях правеше пяна на дебел слой, но друг път става на съвсем тънък слой. Защо, незнам.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар