петък, 17 януари 2014 г.

Saporo – повече от Олимпийски град



Преди въобще да чуя за тази бира, за мен Сапоро беше град в Япония, за който единственното което знаех бяга Олипийските игри, от преди десетилетия. Когато знаеш толкова малко за 4-тият по големина град в една от най-развитите страни, се чувстваш някак си малък и незначителен.  Когато незнаещ, че това е първият град в Азия, приютил Зимни Олипийски игри, обаче си малко по начетен, както казват олимпийците „Не е важна победата, а участието”. В моят вариант „Не е важно какво незнаещ, важното е какво може да научиш”.

Като дете знаех за оилипиадата там и реших да науча повече. Е не бих казал, че града блести с кой знае какво, но все пак има близо 500 годишна история. И той като много градове е сринат от американските ВВС по време на Втората Световна Война, но и той като цяла Япония възкръсва след войната, и сега неговите жители са в пъти по-добре от половината свят. Но както вече не веднъж казвах, ако не си им опитал бирата на хората, винаги ще се чудиш що за хора са.

Провидението ме сблъска със Saporo beer няколко пъти, но все пак първата ни среща бе м МОЛ Сердика. Saporo което аз съм пил до момента се прави в Германия по лиценз. Има лек и леко кисел вкус, като финалът е слаб. Пяната е малотрайна и на тънък слой. Мирисът е лек, приятен и кисел. 

Ако трябва да дам заключение, хората в Сапоро би трябвало да са доста уравновесе ни и приятни хора.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар