понеделник, 2 ноември 2015 г.

Диво Пиво с репички – лятна провокация

Лятото мина, но спомените остават. На бирфеста в Горна Баня имах удоволствието да се запозная с хората от Диво Пиво. Дружно с екипите на Blek Pine и 100beers отпразнувахме тази среща, а аз се оказах най-слабият черен дроб. Понеже не пиша блога с идея кой колко се е напил и къде, за това ще продължим към бирата. 
 
Когато за първи път чух за пиво с репички се чудех що за идея по дяволите, каква ще е тая боза. Бях голям скептик, дори мислех да не я опитвам, но все пак любопитството в мен надделя. Преди всичко точно то ме води през цялото време, заради него опитвам всичко – от Мизия до последно Mikeller с вкус на песто. 

Това диво пиво има мътен златист цвят и трайна пяна на дебел слой. Мирисът е наистина особен, да усетиш репичка в бутилка е доста необичайно. При вкусът се освен стандартните малц и хмел се усеща една суха стипчивост, която е доста характерна при опитването на репичка. Като цялото пивото е доста свежо и приятно. 

Поздравявам Диво Пиво за експериментът. Признавам си без бой, промениха мнението ми за бира с репички на 360 градуса.  Последно преди 3 дни препоръчах на приятел да я опита.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар