събота, 7 ноември 2015 г.

Kral – още една евтина бира



Преди близо година излязох в парка пред Народният Театър. Ако някой от вас си падат по хората, то те помнят една инициатива в неделя следобед да се играят хора там. Лично на мен това начинание ми допадаше защото целеше да се запази една традиция по модерен вариант. Докато си почивах, на една будка за ход дог на колела съзрях непознат червен кен. Огледах се и видях доста пора да пият въпросната бира. Без да губя време за 1 лев си купих една бира. 


Както сами може да се убедите тази бира има тъмно-златист и леко мътен цвят. Пяната е трайна, на дебел слой. Мирисът е силен и цитрусов. Вкусът е лек и цитрусов. Преди края дори се усетиха нотки на сурова костилка.  

Не мога да разбера защо, но производителя твърди, че бирата е лагер. В същност на лице са вкусове на вайс бира. Далеч съм от мисълта, че по погрешка са налаяли вайс бира в този кен и той е пътувал от Чехия до България до мен, но не мога да се съглася и с твърдението, че тя е лагер. Не съм я пил пак, но си струва да го направя, все пак е само 1 лев.



От мен наздраве и до следващия път

Няма коментари:

Публикуване на коментар