петък, 6 ноември 2015 г.

Ostravar Premium 12 – похвалиха ми я

Дегустацията в делничният ден започна с бира, която ми препоръчаха в магазина. Хвалиха ми я доста и си казах, след такова резюме нека започнем с нея. 
 
Пивото имаше тъмно златист цвят и нетрайна пяна на средно дебел слой. Мирисът беше плътен и силен, с доста преобладаващо усещане за бирена мая и едва доловим хмел. Вкусът беше горчив и леко хлебен. Ако някога сте попадали на ръчен хляб с повече мая, знаете че той е малко горчив, че дори усещането е за кисел. В тази бира вкусът е същият, горчив, кисел, хлебен, но по своему приятен. 

Не ми представиха бирата в такава светлина, но реално това усетих. Не съм повтарял след това, за това съм любопитен да я опитам отново. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар