вторник, 3 ноември 2015 г.

Royal X-Mas – идва Коледа

Кога минаха 300 дни от тази година - тази вечер съм на философска тема. Чудя се как стана така, че отново трябва да купувам коледни подаръци, да ям свинско и да заприличам на свинско някъде към 1 януари. 
 
Миналата зима малко преди Нова Година клиента на мои колеги донесе от Дания едно стекче коледна бира от познатата ми вече пивоварна Royalunibrew. Тъй като Денис и Олег са истински бирени приятели, отделиха една бира и за мен, като естествено преди това ме поизпотиха да гледам кеновете и да ми обясняват, че това е подарък за клиент, а не от клиент. 

Цветът на коледното питие е тъмно черевен и карамелен. Пяната бе трайна, на средно дебел леко каламелен цвят – по-точно карамелено кафяв цвят. Мирисът обаче е много слаб, почти неутрален, едва доловимо сладък. Като вкус бирата е доста посредствена за мое съжаление. Има леки карамелени нотки, слаба горчивина и газировка. 

Радвам се че опитах тази бира,  понякога трябва да опитваш и лоши бири, защото така виждаш какво не ти харесва в тях и какво търсиш в подобните бири от този стил.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар