неделя, 8 ноември 2015 г.

Hirschbrau Heller Bock – скъпа е



Преди време купих тази бира и искам до споделя моето мнение, че тя е скъпа. Според мен цената 4 лева е напълно не оправдана. Ако струваше толкова в заведение добре, но такава цена в магазин е не приемлива. В случая от магазина нямат вина за цената, тя е на вносителя. Бирата не е неповторима, неустоима или нещо подобно, за мен тя дори не е в средната категория германски бири. Когато предлагаш нещо на пазара поне опитай да разбереш цената му. Разбери колко ще се търси, и колко често, кой ще я купува и т.н., но да сложиш една цена, просто защото на пазара има и други скъпи бири това е най-тъпото което може да направиш. Резултата който виждам във веригите магазини обаче ми допада, едни и същи бири хващат прах, защото няма кой да ги купи. 

Бирата е първият heller bock който опитвам въобще. Не знаех какво да очаквам и точно това провокира желанието ми да я купя. Пивото се отличи с прозрачно тъмно златисто тяло и много трайна пяна на дебел слой, който в горната си част е на доста едри балони. Мирисът е не много силен и подчертано малцов. Вкусът не е нищо особено, средно плътно тяло и горчиви малцови нотки. 

Дори при положени че бирата отговоря на стила си, не смятам че цената и е оправдана.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар