вторник, 10 ноември 2015 г.

Jupiler Blue – първообраза на Каменица свежо

Близо половин година ми отне да разбера кога, къде и какво съм пил като подобна бира на Каменица Свежо. Едно гласче вътре в мен ми казваше, че няма как сами хората във фирмата да измислят толкова лоша бира, те все пак правят Каменица светло и ето че ровейки се в архивите попаднах на Jupiler Blue, която пих преди 3 години в Брюксел. 
 
Вкусът е същият воднист, газиран и безвкусен. Когато си а сипах в пластмасова чаша за жалост я бутнах и я пих от кенче, но спокойно мога да кажа че цветът е светло златист и воднист, а пяна почти нямаше. 

Браво на Inbev, клонингите им са успешни. „Скапана бира по всяко време на всякаква цена“ може да им послужи като слоган.

От мен наздраве и до следващия път

Няма коментари:

Публикуване на коментар