вторник, 10 ноември 2015 г.

Greene King Strong Suffolk Dark Ale – пил съм и по-добри

Преди няколко седмици когато пазарувах в Света на бирата в Дружба 2, една от трите бири които купих бе тази. Влечението ми към тъмни бири не ме остави безразличен към нея. 
 
Този тъмен ейл имаше трайна пяна на тънък и пълен слой с карамелен тъмен цвят.  Цветът на самото тяло бе тъмно наситен, червено към черен в карамелената гама. Вкусът бе на средно ниво като плътност. Усетиха се силни сладки нотки на захар и карамел, имаше загатвания за тъмни плодове и може би с повече фантазия се усеща по-висок като градуси алкохол. 

Реално съм пил и по-добри бири, но като цяло съм доволен. Според мен липсват повече плътност и по-силни нотки на алкохол, каквито се очаква от подобни бири.

 От мен наздраве и до следващия път

Няма коментари:

Публикуване на коментар