неделя, 14 декември 2014 г.

Bomonti 100% malt – малко екзотика в ефира



Преди близо две години с мен се свърза  един от най-големите колекционери на кенове в страната. Г-н Христо Атов се интересуваше ако може да му пратя някой от кеновете бира които имам, стига да ги пазя. В интерес на истината имах тогава запазени кенове и му ги пратих. За моя голяма и неочаквана радост, дни след това получих един колет с  8-10 бири, а сред тях имаше 3 - 4 които не бях пил и ми доставиха голямо удоволствие. 

Преди да получа този пакет, бях пил само три турски бири, от които две бяха Efes светло и тъмно. Bomonti също се оказа дело на Efes. Тази бира има светло златист цвят и никаква пяна. Опитах се да направя така докато наливам, но просто не стана. Мирисът е приятен, немного силен и леко сладък. Горчивината е добре балансирана, не е силна и има ясно различими хмелни нотки. Финалът е малко по-горчив и отново се усещат една идея сладникави нотки.

Според мен Bomonti 100% malt е приятна лятна бира, която позволява ежедневна консумация в умерени граници. Благодаря на Христо, че ми прати тези бири. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар