четвъртък, 18 декември 2014 г.

Aecht Schlenkerla Rauchbier Urbock – Ч.Р.Д. 100beers.bg



Третата бира която си купих от Рости се оказа най-добра, безспорен факт. Третото око на Шесто чувство или ако искате Провидението, през цялото време ми казваха - „Тази я остави за последно” - и повярвайте,  бях прав.

 Urbock има красив, тъмен и наситен карамелен цвят. Пяната е трайна, като в началото прави средно-дебел слой, а след това остава на тънък кремав слой. Мирисът от бутилката е силен, но в сравнение с останалите две, тази е с най-силният мирис в  налятата  чаша. Мирисът е силен, плътен и за мен  прилича точно на пушен кашкавал. Вкусът е силен, плътен и опушен. В началото не по-скоро слаб, но след това те удря силно на опушено. Финалът е смесица от карамел и опушено, които са  преплетени в много приятна горчивина. 

Признавам ви, тази бира ми стана една от любимите. Не знам колко бири са в този списък, но определено тя е в листата с добре дошли. 

Искам да се възползвам от случая и да поздравя 100beers.bg за техният първи Рожден ден.


От мен наздраве и до следващия път.

1 коментар:

  1. Искам да допълня едно нещо. Преди малко си говорих с Ники Дочев и той е прав, не съм 100% обективен за тази бира. Тъй като аз обичам силните бири, то изпускам да спомена, че бирата като цяло е силна, и в нея се усеща вкус на спирт. Вукъст не е много силен, но е факт, че се усеща.

    ОтговорИзтриване