сряда, 3 декември 2014 г.

Coschützer Pils – бонус точка за мен



Бас ловя, че ако си отворите портфейла в него не след много търсене ще намерите карта за намаление при пазаруване. Дали ще е за магазин, бензиностанция или друг търговски обект, почти всеки от нас се възползва от някакъв бонус при пазаруване.  Модерният живот е такъв, ако си лоялен към нещо, обикновено те поощряват. Защо ви разказвам това, защото лично аз имам такива карти за половината бензиностанции в страната и няколко магазина, нося ги с мен и то за да спестя някоя стотинка. Не цепя петачето на две, но все пак ми носи утеха, че в края на месеца може да съм спестил 30 – 50 лева. 

Споделих, че наскоро си купих доста бира. Както казват старите хора направих голям пазар. На едно от местата (умишлено не казвам кое, за да няма злоупотреби ) в края на пазара, учтивият продавач-консултант ме изненада с една бира подарък, която дори не беше сред предлаганите в магазина. Ако лицето се разпознае, благодаря, знаеш че нямаше нужда, но определено ме зарадва искрено. 
Coschützer Pils е представител на немските пилсове с алкохолно съдържание 4,8%.  Мирисът е леко кисел и сладникъв. Цветът е светло златист, бистър. Пяната е нетрайна, на не много дебел слой. Бирата е малко в повече газирана, приятно горчива и на финала леко сладка.
Бирата е наистина типичен пилз, лекотата и горчивината са доста приятни. Бирата е за ежедневна консумация и определено няма претенции да е повече от това което е, но точно това я прави симпатична. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар