неделя, 7 декември 2014 г.

St Peters Sunffolk Gold – искам още една


Не знам как да започна историята, за това ще го давам направо. На обед исках да пия нещо  свежо и не много тежко. Огледах хладилника и това което най-силно привличаше вниманието ми бе Sunffolk Gold. Без да се церемоня взех чашата на Fullers и отварачката La Trappe. Като съчетах толкова много бирени елементи, и сервирах с удоволствие,  магията стана, и стаята се изпълни с приятен аромат. 

Пяната стои на средно дебел и плътен слой. Цветът е тъмнен, наситено златист към меден. Мирисът е силен, плътен, сладък и с усещане за мед. Ако не бях прочел етикета, и не бях проверил  в Интернет, нямаше да повярвам, че в бирата няма мед. Вкусът е плътен, с приятно усещане на хмел и сладка горчивина на края. 

За мен Sunffolk Gold е една от най-приятните бири които съм пил в последно време. Липсата на газировка, плътността и ненатрапчивата горчивина са просто трудни за описване. Определено и пиша 10 от 10. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар