понеделник, 1 декември 2014 г.

Černá Hora Granat – по-добра от очакваното



Тези дни редувам чешка бира с друга бира.  Причината е, че имам много чешка бира и признавам с удоволствие ги консумирам. Чехите винаги успяват да ме изненадат. За разлика от нас, те имат не само традиция, но и мното желание.  Българските производители също можеше  да извадят поне по 3 - 4 светли бири, които да са конкуренция в самата марка, но както казах в предишният материал, те гонят други цели, а заедно с това и клиентите си.

Černá Hora Granat съвсем не е светла бира. Встъпление бе малко подвеждащо признавам.  Бирата има карамелено тъмен и плътен цвят. Пяната е карамелено кафява, на тънък нетраен слой. Мирисът е карамелен, сладък и умерено силен. Вкусът в началото е по-остър, карамелен и сладък. Тялото има средна плътност, а в края на глъдката се усеща препечено зърно и кафе, с приятните съпътстващи горчивини. 

Като краен резултат мога да кажа, че бирата съвсем се вписа в редиците на добрите германски schwartz бири.  На мен определено ми допада, за това опитайте, ако ми имате доверие.


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар