петък, 12 декември 2014 г.

Chodovar Zlata – хубава, но не чак толкова


Днес съм си оформил вечер на чешкото пиво. Имам няколко не изпити светли бири, които никак не са лоши, но в момента ми заемат място в хладилника, което аз искам да отворя за коледни и тъмни бири. Ако трябва да бъда точен, няма нищо по-хубаво да нямаш място за бира и да се налага да пиеш от тази която имаш, за да я заместиш с друга. Нито трупането на пари, нито трупането на злато може да ви донесат същото удоволствие, сигурен съм. 

Тази бира има пяна на наистина тънък, но все пак траен слой. Цветът е светло златист и бистър. Мирисът е горчив и хмелен. Вкусът е доста горчив и газиран, като горчивината приключва в края на глътката.  Като цяло бирата се усеща много леко, а на финалът се усеща вкус на билка подобна на чай.  

Chodovar Zlata не е лоша бира, но ако мога да избирам спрямо нея и Starobarno Drak, която пих преди това, то винаги бих избрал втората. 


От мен наздраве и до следващия път.

Няма коментари:

Публикуване на коментар